Douglas is het meest toonaangevende premium beautyplatform in Europa. In onze online shops en +2.000 stores bieden we meer dan 100.000 beauty- en lifestyleproducten aan.
Want to be part of it?
HR Administratief Medewerker
Als HR administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het actueel en correct bijhouden van de personeelsadministratie. Jouw taken bestaan onder andere uit het verwerken van in- en uitdiensttreding, het opmaken van arbeidsovereenkomsten, het invoeren en controleren van personeelswijzigingen en het up-to-date houden van de personeelsdossiers. Middels het nauwkeurig uitvoeren van je werk realiseer je een optimale interne dienstverlening. Je zal hiervoor nauw samenwerken met de HR Generalist.
Op HR gebied lopen er voorts allerlei projecten en je vindt het leuk om hieraan deel te nemen.
In de zomer van 2023 opende onze eerste Douglas store in shoppingcenter Wijnegem. In 2024 en 2025 openen we nog veel meer stores verspreid over België.
Kom jij graag mee bouwen aan een snelgroeiend bedrijf?
Het actueel houden en kloppend houden van de personeelsadministratie;
Het verwerken van in- en uitdiensttredingen;
Het opmaken van arbeidsovereenkomsten;
Het invoeren en controleren van personeelsmutaties;
Het up-to-date houden van de persoonsdossiers.
Je hebt een relevante opleiding gevolgd of reeds ervaring in een administratieve HR functie;
Je hebt actuele kennis van relevante wet- en regelgeving;
Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse en een goede kennis van de Engels en Franse taal in woord en geschrift;
Je bent organisatorisch sterk en hebt een oog voor detail;
Je bent stressbestendig;
Je hebt een proactieve houding en bent bereid om nauwkeurig zelfstandig te werken;
Een marktconform en interessant arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een bonusregeling (CAO90); maaltijdcheques en personeelskorting;
Een zelfstandige, maar zeker ook uitdagende, veelzijdige en interessante functie voor 30,4 uur per week.;
Persoonlijke ontwikkelmogelijkheden binnen een sterk groeiende internationale onderneming;
Een aangename en open bedrijfscultuur. We zetten ons in voor een fijne werksfeer, waar iedereen onderdeel van uit maakt. Dit doen we onder andere door:
o Het aanmoedigen van alle medewerkers om hun ideeën en feedback te delen, omdat we van mening zijn dat iedere stem telt.
o Erkennen dat iedereen verschillende behoeften en verantwoordelijkheden heeft buiten het werk. Daarom bieden we flexibele werktijden en een thuiswerk beleid aan om een gezonde balans tussen werk en privé te waarborgen.
Over Douglas
Douglas, de meest toonaangevende ‘beauty destination’ in Europa, is inmiddels al ruim 200 jaar een begrip. Met een online assortiment van meer dan 100.000 producten, ruim 18.000 medewerkers en meer dan 1.850 fysieke winkels binnen Europa, is Douglas continue in beweging. Professionele en klantvriendelijke teams en de mooiste merken in aantrekkelijke en moderne stores, maken dat Douglas zich blijft onderscheiden in de wereld van parfum, make-up, skincare en haircare.
Onze missie 'Make life more beautiful.': Dat doen we door ieder individu te waarderen en te helpen om tot bloei te komen. Want zo maken we ieders leven mooier. Samen met onze collega’s in de stores, op het hoofdkantoor in Nijmegen en op het distributiecentrum in Oldenzaal geven we daarom invulling aan de volgende drie kernwaarden:
‘Passion’: Wij hebben een passie voor mensen & beauty en het bieden van de beste service.
‘Appreciation’: Wij waarderen ieders unieke persoonlijkheid en inzet, waarbij wij als één team samenwerken.
‘Ownership’: Wij nemen verantwoordelijkheid om gezamenlijke resultaten te behalen en willen elke dag beter worden.
Wij zijn voortdurend op zoek naar talenten die zich herkennen in onze missie en waarden. Hebben we een match? Dan binden wij je graag langdurig aan onze organisatie. Wij begeleiden jou in je verdere ontwikkeling. Dit blijven wij doen tijdens je carrière. Bij Douglas weet je waar je aan toe bent, wat je van ons mag verwachten en wat wij van jou kunnen verwachten.
Wij geloven dat diversiteit in onze teams bijdraagt aan een goede kwaliteit van onze dienstverlening. We moedigen je aan om op deze functie te solliciteren ongeacht jouw achtergrond, identiteit of beperkingen. Mocht je extra voorzieningen nodig hebben om de sollicitatieprocedure voor jou te vergemakkelijken, geef dat dan bij ons aan.
Wil je ons team komen versterken als HR Administratief medewerker? Dan horen wij heel graag van je! De contactpersoon voor deze vacature is Özlem Ünal, Recruiter. Mocht je vragen hebben, neem dan contact op door te bellen naar +31 24 351 51 51